חפש בבלוג זה

יום ראשון, 20 במרץ 2016

המסע מתחיל.....

הפוסט הזה הוא תרגום של הפוסט שכתבתי באנגלית.


איונה
התחלתי מסע צליינות רוחני/רגשי, שיביא לי, אני מקווה, בהירות לגבי השלב הבא בחיי. בעיה טכנית בחידוש ויזת העבודה שלי (שכחתי לצרף את האישור שעברתי בחינה באנגלית...) והצורך למלא את כל הניירת מחדש, הביאו אותי לעצירה. ישבתי על החוף המבודד בקיסריה ובהיתי בים, ומשהו בתוכי שנרדם בשנתיים האחרונות, התעורר. הסתכלתי על מה שעלה די מופתעת וקצת בחשש, והבנתי שהחיים שלי בפינדהורן הלכו לכיוון שונה מאד ממה שחשבתי שיהיו. 

אני לא מתלוננת, חייתי שנתיים במקום המופלא הזה, שנתיים מרתקות, מרגשות. נהניתי מהרוב, שרדתי את האתגרים, יצרתי הרבה חברים חדשים. אני מקווה שהמסע שאני עוברת עכשיו יחזיר אותי לחיות שם, אבל אני מתמסרת ופתוחה לכל תרחיש.

כדי  להזיז את האגו החזק שלי למושב הנוסע, ולאפשר לקול הפנימי לנהוג לשם שינוי, נסעתי לשבוע לאי איונה. כתבתי על איונה בביקורי הקודמים שם. לפינדהורן יש שם בית רטריט מקסים (פתוח לכל אורח שרוצה לבוא) ותוך כדי מדיטציות ב Sanctuary ועל החוף, התמסרתי למה שבא. הטקסט היפה שבתמונה תלוי על דלת ה Sanctuary  . דיקלמתי אותו שוב ושוב.

בחורבות מנזר הנשים שעל האי פגשתי שוב את האלה, התחברתי שוב לקול הפנימי שלי, לתדר שעזבתי ליותר משנה. הרגשתי במהלך התקופה הזו שאני מאבדת את היכולת לתקשר לאנשים, לתת הילינג, משהו בעבודה שלי עם ישויות הטבע התעמעם. במקביל נפתחו שערים חדשים ותמיד אהיה אסירת תודה לקבוצת התיקשור שלנו ולעבודה שעשינו ביחד. זה היה ניסיון ראשון שלי לעבוד בקבוצה כדי לייצר שינוי אנרגטי במרחב ובקהילה. נכנסתי בשמחה ל"פורטל" האנרגטי שפתחו אחרים, אבל במקביל סגרתי את הקול הייחודי שלי. הגיע הזמן להתחבר מחדש, ליצור את השלב הבא של חיי. מאד מרגש! קצת מפחיד! בעיקר מרגש.....

מנזר הנשים
איונה היא מקום קסום עם אנרגיה מאד חזקה. זהו הביקור הרביעי שלי והראשון שאני לא מבלה חולה במיטה חצי מהזמן. נראה שלמדתי להתמסר ולהיפתח לאנרגיה המרפאה של האי. ניסיתי לעזור למדריכים שלי להגיע להחלטה ה"נכונה" לגבי המשך חיי, אבל הם זרקו אותי שוב ושוב מהקונסיליום. בסוף נאלצתי להירגע ולתת להם להוביל ולייצר את הקסם.

חזרה בפינדהורן, אני מאד ממוקדת וממושמעת , מקרקעת ומטביעה בתוכי את התדר הישן/חדש ואת ההבנות שעלו באיונה. יש שיטות שונות לקרקע "תכנית", חיזיון שנוצר בחלום. אני לוקחת את האנרגיה של החיזיון ומעבירה אותה דרך הגוף. אני משתמשת  בטכניקה שלמדתי בסדנה נהדרת ומאד מומלצת בפינדהורן (Children of the elements)  , ומעבירה את עצמי דרך האלמנטים. 

הנהר פינדהורן
שבועיים דרך האלמנטים, מתחברת לזרע של כל הפוטנציאלים במסע שמאני לבטן האדמה (אלמנט אדמה), מקרקעת את האנרגיה בעבודה בגן, בוכה ונוזלת (התקררות חזקה...) דרך אלמנט המים, שוטפת את עצמי בנהר (אנרגטית...עוד לא השתגעתי...סקוטלנד...), משחררת רגשות שליליים ופחדים דרך אלמנט האש ומרחיבה את הריאות דרך אלמנט האוויר. התוצאה מיידית, אני כותבת , מתקשרת לחברים ועל הדרך גם עושה קצת הילינג.

המסע שלי לוקח אותי לגלסטונברי, לאבלון, גם עליה כתבתי בעבר. בוקר ב – Chalice well garden  , המעין שלמרגלות אבלון, שולח אותי למיטה...האנרגיות פה מאד חזקות. המסע ממשיך...ואמשיך לכתוב עליו, על התובנות שמתחילות להיאסף, ברגע שאתחזק. שוקולד ושינה טובה ואהיה מוכנה לפגישה נוספת עם האלה.







   


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה